Sponasor Reklam

Son Dakika Haberleri

Eskiye Meftun

Kendimi bildim bileli eski dönemlerde yaÅŸamak istemiÅŸimdir. Mektubun yazıldığı samimiyetin, naifliÄŸin canlı olduÄŸu o dönemlerde.. Hâlâ da istemekteyim. Düşünsenize size bir ÅŸeyler anlatmak isteyen biri var ama hislerini telefonu eline alıp bir kaç tuÅŸa basarak mesaj yoluyla anlatmak yerine kâğıdı kalemi eline alıp mektup yazıyor size. Okunaklı olsun diye yazısını güzelleÅŸtirmeye çalışıyor, emek veriyor sizin için. YüreÄŸinden geçenler tuttuÄŸu kalemin mürekkebiyle kâğıtta iz bırakıyor. Belki özlemle yazdığı o mektuba göz yaşı damlıyor. Bir yaÅŸam var o mektupta. His var, samimiyet var. Sonra o mektubun size ulaÅŸmasını bekliyor. Okuyacağınız an için, yazdığı satırların gözlerinizle buluÅŸacağı o an için sabırsızlanıyor, heyecanlanıyor. Size ulaÅŸtığı için, içindekileri anlatabildiÄŸi için mutlu olan bir insan düşünün. Bu düşünce sizi heyecanlandırıp mutlu etmiyorsa siz teknoloji çağı insanısınız demektir.  Bugün neredeyse herkesin iliÅŸkisi var. Hanginiz sevdiÄŸiniz insanın el yazısını biliyorsunuz? Teknoloji geliÅŸtikçe hissizleÅŸtik farkında mısınız?

$ads={1}

Eskiye Meftun 

Eskiye Meftun Olanlar
"Güzel günler çabuk geçer. İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi.."
Cahit ZarifoÄŸlu
Nerede o eskide yaÅŸayan insanların güzel sevmeleri, nerede bizim sevgimiz..?  "O bana mektup yazardı, ben ona mektup yazamazdım. Elin kızının evine mektup mu gönderilir, ayıptır.. YaÅŸadığı ÅŸehirde bir gazete çıkardı, ben o gazeteye ÅŸiirler yazardım. Herkes ÅŸiir diye okurdu ama Mihriban bilirdi ki kendine mektuptur onlar.." diyen Abdurrahim Karakoç'un edebini, naifliÄŸini, sevgisinin güzelliÄŸini ÅŸimdi ara ki bulasın.. Mihriban türküsünü her dinlediÄŸimde duygulanırım. Hiç tanımadığım bu güzel insanları öyle çok özlüyorum ki..  Bu yüzden arada sırada Yedi Güzel Adam isimli diziyi açıp izlerim. Özlemimi bir nebze dindiriyorum bu ÅŸekilde. Dolma kalemlere yönelik ilgim ve sevgim de eskiye olan sevgimden gelir. Yazı yazmak için mürekkebi biten kaleme mürekkep doldururken ellerime mürekkebin bulaÅŸmasını bile seviyorum. Bir mum ışığının içimizi ısıtan sıcaklığının, gaz lambasının yaydığı o loÅŸ ışığın, bir radyo programının vereceÄŸi mutluluÄŸu teknolojik herhangi bir varlık veremez bana.. Eskilerde emek var, yaÅŸam var.. Ben bu samimiyetin peÅŸindeyim. 

Böyle güzel zamanları eskilerin naifliğiyle, güzel insanlarla yaşamak duasıyla.. Allah'a emanet olun.

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..


Hiç yorum yok