Sponasor Reklam

Son Dakika Haberleri

Gmail "Hesapta İşlem Gerekiyor" Hatası Nasıl Düzeltilir ?


Android telefonlarda sıkça yaşanılan ama bir türlü çözülemeyen sorunlardan biri sürekli bildirim ekranında görünün Hesapta İşlem Gerekiyor uyarısıdır.Kendimde bu sorunu yaşadım ve çözüm yöntemini buldum.Bu hata iki sebeple meydana gelebilir.
  • İlk sebep Gmail şifrenizi değiştirdiğinizde hesaba tekrar giriş yapmanız istendiği için bu sorunla karşılaşırsınız.Yeni şifre ile hesaba girerek sorunu çözebilirsiniz.
  • İkinci ve en çok karşılaşılan sebep bir senkronizasyon problemidir.Bu sorunu aşağıdaki yöntem ile çözebilirsiniz.

Gmail Hesapta İşlem Gerekli Hatası Nasıl Çözülür ?
Her android telefonda farklı yerlerde olmakla birlikte aşağı yukarı benzer konumlardadır.Ben kendi telefonuma göre anlattım.
  1.  Telefonunuzun Ayarlar kısmına girin.
  2.  Senkronizasyon'u bulun ve giriş yapın.
  3.  Google'u seçin ve devam edin.
  4.  Karşısınıza mail adresiniz veya adresleriniz gelecek.
  5.  Sorunlu mail adresinizin üstüne tıklayın.
  6.  Karşınıza senkranizasyon seçenekleri gelicek.Benim telefonumda alt kısımda Daha Fazla butonu tıklayınca Hesabı Kaldır seçeneği çıkıyor ve sorun çözülüyor.Sizde bu ekranda bir buton arayıp hesabınızı kaldırın.
  7.  O bildirimi bir daha görmeyecekseniz.Önceden kalmış bir bildirim olabilir onu sağa kaydırarak yok edin.


Bir sorunuz var ise aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz.


Hiç yorum yok