Sponasor Reklam

Son Dakika Haberleri

Bu Aralar

Bu Aralar

   Bu aralar biraz yorgunum. Biraz karışık. Biraz üzgün. Bu aralar her ÅŸeyden birazım. Sussam yüreÄŸim taÅŸacak, konuÅŸsam gözlerim.. Yazmakta istemedim; sırf bugünleri tekrar hatırlarım diye. Yazmadan da yapamazdım bu aralar. Kalbim aÄŸrıyor. SevdiÄŸim insanların gözümün önünde acı çekmesine göz yummak zorundayım. Bu aralar çaresizim. Böyle zamanları hep "Her ÅŸey yoluna girecek. " diyerek atlatmaya çalışıyorum. Önceleri bu iÅŸe yarıyordu. Bu aralar ise hissizleÅŸtim sanki o da fayda etmiyor. 
   Uzak günlerde yeÅŸillikler var. Huzur var. Sadece beklemem gerekiyor. Gelecek... 

   Mesela siz felçli kalmak ne demek biliyor musunuz?
Felçli kalmak meded ummak demektir. Karşındakinin gözünün içine bakmak demektir. İçten içe ağlamak demektir. Hani hep derler ya kalp ağlar söz susar. İşte öyledir felçli kalmak. En korkulan şeylerdendir felçli kalmak. Eşine çocuklarına eziyet edeceğini düşünmektir. Onlar bunu kaldıramaz demektir. Yani o durumda bile kendinden çok sevdiklerini düşünmektir.
   Herkesin hayatında hatırlayamadığı dönemler vardır. Hayal zannettiÄŸi, rüya sandığı; fakat gerçek olan. Aslında o anı yaÅŸamışızdır ama yaÅŸamamışız gibi saymak istemiÅŸizdir. Bu aralar biraz öyleyim. Ne yaptığımı bilmez hallerdeyim. Bazen durup kendimi çimdikliyorum. Hala yaşıyor muyum diye. "Åžuan gerçek sanırım." diyorum. 
   Hayatımızın belli aÅŸamalarında bazı yollardan geçmemiz gerekir. O yollar dardır, karanlıktır... Ama geçmezsek eÄŸer yeÅŸilliklere varamayacağız. Sakince o yolda yürüyorum bu aralar. Öyle sakinim ki korkmuyorum karanlıktan. Çünkü biliyorum ki karanlığı karanlık yapan aydınlıktır. 

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız.

Hiç yorum yok